Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Suite van Kyla

Ga naar beneden 
+7
Sydney
Madeline
Dido
Samantha
Ailen
Indra
Kyla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lana

Lana


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 12:26 am

Lana liep met haar koffer door de gangen heen richting haar kamer. Er was blijkbaar en toevallig één meisje geweest die nog geen partner had, dus kon Lana op die kamer blijven. Het voelde raar om weer tussen haar mede-leerlingen te lopen na zo'n lange tijd weggeweest te zijn. Haar ouders waren furieus geweest op de school toen Lana was geschorst en hadden haar toen meegenomen op reis door de wereld. Het was een beleving geweest die ze nooit had willen missen, maar ze was ook blij om weer op school terug te zijn. Toen ze haar deur open deed - hij was niet op slot? -, keek ze met grote ogen naar binnen. Het was alsof er een feestje bezig was en al snel viel haar blik op een bepaald persoon. 'No fucking way,' mompelde Lana geïrriteerd en liep naar binnen, om enkele personen van haar bed af te sturen en haar koffer erop te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 1:46 am

Sam pakte haar broek en trok deze aan. 'Dat lijkt me een heel goed idee.' zei ze met een glimlach en liep richting haar kamer. Ze hoopte niet dat Dido er was - hoe gemeen het ook klonk - maar het voelde goed om even samen tijd met hem door te brengen. Daarbij wilde ze ook gewoon even tijd hebben om na te denken over wat er zojuist was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 1:58 am

'Wel, wel, wel. Kijk eens wie we hier hebben.' zei Kyla toen de deur openging en Lana naar binnen kwam lopen. 'Terug van weg geweest?' Ze was geschorst voor een paar maanden en nu was ze blijkbaar weer terug. Kyla had geen idee wat ze in die tijd had uitgehaald, maar eigenlijk maakte het haar ook vrij weinig uit. 'Kom erbij zitten. We spelen een goed ouderwets potje truth or dare.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:00 am

Connor liet de fles drank even met een speelse glimlach zien en liep achter haar aan naar haar kamer toe. Vorig jaar hadden ze ook dichtbij elkaar gezeten en hadden ze elke avond wel iets leuks gedaan. Hij stapte haar kamer binnen en viel op het bed van Dido neer, om al snel de televisie aan te zetten en een leuke zender te zoeken. Hij besloot maar niets meer te zeggen over wat er net was gebeurd. 'Heb jij nog films mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:02 am

'Je valt me niet lastig, Dido. Dat weet je ook. Maak het nou niet moeilijker, alsjeblieft.' zuchtte hij en liep naar de deur toe om ervoor te gaan staan. 'Ik ga je niet zo door de gangen laten slenteren Dido, ik laat je niet gaan voordat je bent gestopt met huilen.' zei hij vastberaden en keek haar aan. 'Je weet dat ik het niet kan verdragen als je huilt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:05 am

Sam rolde met haar ogen toen hij de fles drank liet zien en liep zelf regelrecht op haar eigen bed af. 'Eh.. vast wel.' Als ze geen boeken las, keek ze wel films. Ze rekte haar arm uit, richting haar tas, maar kon er net niet bij. 'Connor... ik kan er niet bij.' lachte ze en keek hem met een pruillipje aan. 'Ze zitten in het grote vak.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lana

Lana


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:07 am

Lana trok een wenkbrauw op toen Kyla tegen haar begon te spreken en sloeg haar armen over elkaar heen. 'Als je het niet erg vindt, heb ik meer behoefte aan wat slaap dan een stom spelletje. Maar als ik je zo ken, weet ik toch dat ik nog beter dan een dove kan praten dan tegen jou.' Ze nam plaats in de kring en knipoogde meteen naar Ailen. 'En ja, ik ben weer terug. Na een paar maanden heerlijk reizen.' Ze gaf Kyla een dodelijke blik: waarschijnlijk wist nog steeds niemand dat Kyla ook bij het incident betrokken was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:10 am

'Nou, we zijn in ieder geval allemaal weer blij dat je terug bent.' zei Kyla, ietwat sarcastisch en knikte richting het flesje. 'En aangezien je er nu toch bent, is de eer aan jou om te draaien.' zei ze zoetjes en kroop iets dichter tegen Indra aan. Nog steeds had Kyla het verborgen kunnen houden dat ook zíj betrokken was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:13 am

Dido keek met betraande ogen toe hoe Sydney haar weg versperde en met een zucht ging ze zitten op het bed. Al snel waren de tranen gestopt, maar ze wist zeker dat ze erg rode ogen hadden. 'Zullen we anders even wat gaan doen? Even televisie kijken of een spelletje doen?' zei ze zachtjes en keek hem hoopvol aan. Zelf wou ze ook echt niet in deze staat over de gang lopen, teruggaan naar het feest of op haar kamer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:16 am

Sydney glimlachte toen ze op zijn bed ging zitten en liep naar haar toe. Hij ging zelf op het bed liggen en trok haar naar zich toe, zodat ze tegen hem aan kon leunen. Sydney drukte een kus op haar kruin en glimlachte. 'Wat wil je kijken?' vroeg hij, terwijl hij de afstandsbediening van het nachtkastje afpakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lana

Lana


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:19 am

Lana rolde haar ogen bij de sarcastische woorden van Kyla en draaide het flesje rond. Ze herinnerde zich nog wel dat ze vroeger altijd erg serieus meedeed aan zulke spelletjes: haar doel was dan altijd dat ze uiteraard de knapste jongen moest zoenen. Gelukkig was ze die tijd ontgroeid en vooral dat ze Kyla ontgroeid was. Het flesje richtte zich op Jamie en Lana keek hem met een speels glimlachje aan. 'Truth or dare?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:23 am

'Oh damn...' mompelde Jamie grijnzend toen het flesje op hem eindigde en dacht kort na. 'Doe maar dare,' Daar kwamen altijd de leukste situaties uit, en daarbij kon het niet ongemakkelijker worden dan dat het al was. De helft van de groep was de kamer uit gestormd door Kyla en de andere helft leek er ook niet zoveel zin meer in te hebben, ze eindigde waarschijnlijk toch dronken in een badkuip - dus ach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:24 am

Dido glimlachte opgelucht toen ze tegen hem aan mocht leunen en ze sloeg haar armen om hem heen, zodat ze met haar wang op zijn borst leunde. 'Zullen we maar een komedie gaan kijken?' glimlachte ze. 'Hopelijk fleur ik dan weer wat op.' Ze keek Sydney even aan, glimlachte en legde toen weer haar hoofd op zijn borst neer. Daarna moest ze even lachen. 'Hoorde je trouwens wat Emma zei? Dat haar crush in de kamer zat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:30 am

Sydney begon te lachen en knikte. 'Een comedy it is.' zei hij en zapte naar een filmkanaal. Dat was het luxe van dit hotel: je had praktisch alle zenders die je je maar kon bedenken. 'Over een half uurtje begint er een comedy, dus daar kunnen we even op wachten?' stelde hij voor en keek verbaast op. 'Oh ja, dat is waar ook. Wie zou het zijn? Ik hoop voor haar dat het niet Indra is.' Dan hadden ze de poppen pas echt aan het dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lana

Lana


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:34 am

Lana dacht even diep na: ze had dit spel echt te lang niet meer gespeeld. Ze had sowieso de laatste tijd maar weinig met mensen van haar leeftijd opgetrokken, ze was steeds met haar ouders op stap geweest. Ze had dan ook heel erg behoefte naar wat mannelijke aandacht.'Nou, ik dare je om iemand te kussen. Lang, zwoel... Je kent het wel.' Ze knipoogde naar hem en beet even op haar lip. Hij kon haar natuurlijk ook laten weten hoe blij hij was dat ze er weer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:38 am

Connor rolde ook met zijn ogen bij haar woorden en ging ook op zijn bed liggen, maar kwam integendeel tot haar wel bij haar tas. Hij pakte hem op en legde hem op haar bed. Daarna ging hij weer comfortabel liggen en staarde hij naar het plafond. Ondanks dat ze er niet over spraken, deed het hem nog steeds pijn dat ze hem afgewezen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 2:40 am

Ze kroop wat dichter tegen hem aan en knikte. 'Dan wachten we daar even op,' stemde ze in en wendde haar blik van de televisie af: er was nu nog een of andere actiefilm bezig. Ze moest lachen toen hij over Indra begon. 'Sydney! Had je echt niet door dat ze het over jou had? Het was zo overduidelijk: ze keek overal naar, behalve naar jou,' giechelde ze en wachtte met opgetrokken wenkbrauw op zijn reactie. Ook overspoelde haar een treurig gevoel. Emma was een moroi en zijn ouders zouden haar dus wel een geschikte partner vinden voor Sydney.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 5:04 am

'Over mij?' herhaalde hij verbaast en begon te lachen. 'Wat moet zo'n Moroi meisje nou weer met mij?' vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauwen en schudde haar hoofd. 'En ik maar denken dat ze een goede smaak voor jongens zou hebben.' grapte hij met een knipoog en zette het geluid van de tv uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 5:32 am

'Over jou ja!' lachte Dido en prikte hem even in zijn buik. 'Ja, ik snap er ook helemaal niets van waarom al die meisjes toch iets in je zien! Ik namelijk zou nooit iets in je zien!' Even lachte ze speels naar hem en leunde toen weer tegen hem aan, terwijl ze met haar duim vormpjes op zijn hand tekende. 'Misschien heb ik haar wel verteld hoe lekker je zoent,' zei ze plagerig en glimlachte naar hem. Hij had haar in no time weer kunnen opvrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:02 am

'Ja, ik denk dat ze daardoor is overgestapt.' grinnikte hij en gaf haar een por in haar zij. 'Maar serieus, soms snap ik meisjes echt niet.' zei hij oprecht en keek haar aan. Hij zou willen dat het anders kon zijn. Dat zijn ouders hem niet in de weg zaten, dat ze hem gewoon waardeerde zoals hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:05 am

Sam opende haar tas en pakte er die dvd's uit. 'Ik heb alleen deze bij.' zei ze en keek op. Ze zag hoe hij naar het plafond lag te staren en zuchtte uit. Ze ritste haar tas weer dicht en kroop naast hem op het bed. 'Het spijt me, maar ik kan mijn gevoelens niet veranderen.. En ik weet dat voor jou hetzelfde geldt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:07 am

Dido keek Sydney bedenkelijk aan en dacht diep na. 'En wat nou als je een relatie krijgt met een dhampir meisje nadat je geslaagd bent?' Dan zouden ze - als hij dat ook zou willen - dit jaar stiekem met elkaar om kunnen gaan en dan publiekelijk een relatie krijgen als ze beiden geslaagd waren. 'Wees gerust, ik snap jongens soms ook niet,' zei ze met een knipoog en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:09 am

'Ik? Iemand zoenen?' vroeg hij verbaast en keek de kring rond. Kyla zou hij niet durven aan te raken. Samantha en Dido waren weg, dus bleven alleen Madeline, Emma en Lana zelf over. Madeline en Emma zouden het vast niet echt waarderen. 'Nou, als welkomscadeau.' merkte hij ietwat sarcastisch open en boog zich naar haar toe, om haar - zoals beschreven - lang en zwoel te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:09 am

Hij draaide zich op zijn zij toen ze naast hem kwam liggen en zuchtend drukte hij zijn voorhoofd tegen de hare aan. 'Ik- ik kan ze wel proberen te onderdrukken,' opperde hij zachtjes en keek haar hoopvol aan. Hij wou nog liever zijn gevoelens negeren dan haar kwijtraken als vriendin. 'En ik kan je uiteraard niet verplichten om mij ook leuk te vinden, dus ik begrijp het, Sam. We gaan gewoon vanavond een heerlijke vriendenavond hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:12 am

'Ik weet niet wat dan.' zei hij oprecht. 'Ik ken mijn ouders goed genoeg om te weten dat ze wel iets kunnen bedenken.' Zijn toekomst was het belangrijkste in hun ogen en ze zouden er alles aan doen om die veilig te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Suite van Kyla  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Suite van Kyla
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Kamer van Kyla
» Kyla Abbott

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De omgeving-
Ga naar: