Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Suite van Kyla

Ga naar beneden 
+7
Sydney
Madeline
Dido
Samantha
Ailen
Indra
Kyla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lana

Lana


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:13 am

Lana keek een tikkeltje verlegen en verrast toe hoe Jamie naar haar toe boog en haar begon te kussen. Ze had geen beter welkomstcadeau kunnen wensen en kuste hem dan ook enthousiast terug. Na een tijdje haalden ze hun lippen van elkaar af en glimlachte Lana naar hem. 'Nou, draaien jij!' spoorde ze hem lachend aan en ging weer op haar eigen plek zitten. Toen ze nogmaals naar Kyla keek, nam ze zich voor om dit jaar eindelijk eens haarzelf te zijn en niet meer de bitch van vorig jaar. Één was al meer dan genoeg en daar hadden ze dan ook uiteraard Kyla voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:18 am

Sam glimlachte en knikte. 'Naar als je voortaan met zoiets zit, zeg het me alsjeblieft.. Oké?' Ze wilde dat ze eerlijk tegen elkaar konden zijn. Eerlijk en open. 'Nou kom op. Kies een van die films uit en dan zetten we hem op. Oh en waar heb je die fles drank gelaten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:22 am

Dido kon enkel knikken en keek hem teleurgesteld aan. Ze kende zijn ouders ook goed genoeg om te weten dat ze er alles aan zouden doen om ervoor te zorgen dat Sydney níét met een Dhampir zou eindigen. 'Maar hoe kunnen je ouders erachter komen dat je een relatie hebt met iemand? Bijvoorbeeld met mij? Ze wisten het pas toen jij mij een keer mee had genomen naar je huis toe!' Ze keek hem afwachtend en hoopvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 6:25 am

Connor glimlachte naar haar en knikte. 'Dan zal ik het zeggen,' beloofde hij haar zachtjes en sloeg ze arm om haar heen, om haar even vriendschappelijk tegen hem aan te drukken in een omhelzing. Daarna stond hij op en bekeek hij de films. Er zat een actie-film tussen, dus koos hij die maar. Romantisch was op dit moment misschien niet echt gepast. 'Achter Dido's bed!' riep hij naar haar en deed zelf de DVD in de televisie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 12:07 pm

'Mijn vader kent Kirova goed en je weet dat Kirova alles weet.' mompelde hij zuur en keek haar aan. 'Ze wisten het allang voordat ik jou meenam naar huis...' Tenminste, daar was hij zelf van overtuigd. 'Echt, Dido, je weet dat ik het liever anders zie, maar ik wil mijn plek hier op school ook niet in gevaar brengen. Het laatste wat ik wil is dat ik nog naar een andere school moet gaan voor het laatste half jaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 12:09 pm

Jamie keek Lana met een schaapachtige grijns aan en draaide het flesje, om te concluderen dat hij op hemzelf eindigde, dus draaide hij nog een keer. 'Indra, jongen - zeg het eens.' grijnsde hij en nam een slok van het biertje in zijn hand. Jamie was zo'n jongen die absoluut niet tegen alcohol kon en na vier glaasjes al tegen de vlakte lag, maar keer op keer liet hij zichzelf weer verleiden. Hetzelfde gold voor vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 12:11 pm

Samantha liep naar Dido's bed en haalde er een fles wodka achter vandaan. 'Zo, jij dacht we gaan lam vanavond?' grapte ze en pakte twee kopjes - die op een dienblad in de hotelkamer stonden - mee naar het bed. Ze schonk in beide een klein laagje en overhandigde er eentje aan Connor. 'Op onze vriendschap en een geweldige trip.' zei ze met een klein glimlachje en keek hem aan. Ze was vastberaden om hem aan een ander leuk meisje te koppelen, die hem wél als "vriend-vriend"-material zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 9:20 pm

Connor prutste nog wat aan de televisie en had na enkele minuten eindelijk de film aangezet. Hij sprong weer op het bed en pakte het kopje wodka aan, om met haar te proosten. 'Op onze vriendschap en een geweldige trip,' beaamde hij en dronk in één teug de wodka op. Daarna ging hij tegen het kussen aanliggen en staarde hij naar de televisie. Hij sloeg zijn arm om haar heen en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 9:25 pm

Indra keek geamuseerd naar de sarcastische woorden die Lana en Kyla met elkaar uitwisselden en legde zijn arm om Kyla heen, toen Lana met Jamie zoende. 'Het komt wel goed,' glimlachte hij en keek toen hoe het flesje naar hem wees. Hij grijnsde naar Jamie en haalde zijn schouders op. 'Doe maar een dare,' zei hij lachend en keek toen naar de andere kant van hem, waar Ailen zat. 'Zullen we zometeen ook maar weer eens naar onze kamer toe?' vroeg Indra zachtjes, zodat Kyla hem niet kon verstaan. Nog steeds voelde het vreemd om Ailen gekust te hebben, maar op de een of andere manier ook wel weer vertrouwd, omdat ze zulke goede vrienden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimeza feb 01, 2014 9:29 pm

Dido liet haar hoofd weer zakken en zuchtte diep. 'Ik begrijp het, Sydney, ik zou ook niet voor zo'n korte tijd nog overgeplaatst willen worden.' Even keek ze hem nog met een begrijpelijk glimlachje aan en sloeg daarna haar armen weer om hem heen, om zo tegen hem aan te leunen. Het deed haar pijn dat, ondanks dat ze beiden naar elkaar verlangden, ze hun gevoelens toch moesten negeren. Met de seconde dat ze langer naar hem bleef, verlangde ze steeds meer om hem te kussen of aan te raken. 'Zullen we dan toch maar de komedie kijken?' stelde ze voor. Voordat ze iets stoms zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimezo feb 02, 2014 12:30 am

'Oh ja,' Hij zette het geluid van de tv aan. De film zelf was nog niet begonnen, maar volgens de tv-gids kon hij ieder moment beginnen. Hij verontschuldigde zichzelf en rolde van het bed af, om naar de mini-bar te lopen die in de hoek van de kamer stond. Connor en Sydney hadden hem eerder die dag nog gevuld met van alles en nog wat. 'Wil je ook iets te drinken?' Zelf pakte hij een fles frisdrank en schonk een glas voor zichzelf in. 'We hebben ook drank, mocht je dat willen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimezo feb 02, 2014 6:02 am

Dido ging comfortabel in de kussens liggen en knikte. 'Doe ook maar wat frisdrank,' glimlachte ze en pakte het volle glas van hem over. 'Bedankt Sydney. En niet enkel voor dit, maar ook dat je me de waarheid hebt verteld.' De komedie was intussen begonnen, maar ze had veel meer oog voor Sydney dan voor de televisie. 'Je zou trouwens een met Emma moeten praten,' stelde ze voor, 'het lijkt me een heel erg aardig meisje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedo feb 06, 2014 4:47 am

Sydney schonk ook een glas voor Dido in en nam plaats op het bed. Kort knikte hij en gaf haar een klein glimlachje, voordat hij zijn aandacht op de film richtte. Hij had hem nog niet gezien, maar hij kon nu al voorspellen dat het niet zijn type film was, dus al snel zat hij met zijn gedachten ergens anders. 'Nah, ik weet niet. Ze is veel te braafjes.' zei hij grijnzend en keek haar kort aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie

Jamie


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-01-14

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedo feb 06, 2014 4:51 am

Ergens had hij gehoopt dat Indra voor een truth zou kiezen, maar aan de andere kant had hij het kunnen weten. 'Oké, een dare..' mompelde hij bedenkelijk en keek met een onheilspellende glimlach naar Indra. 'Kies een willekeurig meisje uit de kamer, maar... haar naam maar geen Kyla Abbott zijn.' Hij had nooit echt een goede verstandshouding gehad met Kyla en aangezien ze hem aardig wat keren het leven zuur had gemaakt, vond hij dit een redelijke manier om haar terug te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedo feb 06, 2014 4:53 am

Ailen knikte. 'Ja, dat lijkt me een goed idee.' mompelde hij terug. Sinds het begin had hij hier al niet echt op zijn gemak gezeten en zeker niet na Indra's dare. Het liefste had hij even tijd alleen willen doorbrengen om alles op een rijtje te zetten, maar die tijd zou hij nog wel krijgen. Daarbij wilde hij ook geen argwaan opwekken door weg te gaan zonder reden. Bij het horen van Jamie's dare voor Indra, kon hij het niet laten om te grijnzen. 'Ze moeten je wel hebben vandaag.' grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedo feb 06, 2014 4:59 am

Indra moest lachen om de dare van Jamie - hij had het gewoon kunnen voorspellen! - en keek Kyla verontschuldigend aan. Ach, het was maar een spelletje. Bedenkelijk keek hij de cirkel rond en besloot maar dat hij gewoon het meisje zou kussen dat het dichtst bij hem zat. Dus ging hij half over Ailen heen hangen, om Emma een korte, zachte kus op haar lippen te geven. Daarna stond hij op en legde hij zijn hand op Ailen's schouder. 'Wij gaan maar weer eens. Morgen gaan we weer vroeg de berg op!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedo feb 06, 2014 5:05 am

Dido nam een slokje van haar drankje en keek naar de televisie. Ze kende de film niet en had dus haar aandacht erop gericht, tot Sydney weer sprak. Ze haalde haar schouders op en glimlachte. 'Dat is waar. Als ze niet eens voor de klas had moeten staan, omdat ze een spreekbeurt moest geven of iets dergelijks, had ik niet eens geweten dat zij en Emma bij ons op school zaten.' Ze leunde in de kussens en keek Sydney weer aan. 'Hoe zie jij je toekomst voor je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 11, 2014 8:55 am

Ailen knikte instemmend bij de aankondiging van zijn vriend en stond alvast op. 'Het was gezellig, en nog veel plezier voor de mensen die blijven.' zei hij met een glimlach, terwijl hij alvast naar buiten toe liep. Indra zou snel genoeg volgen, dus liep hij alvast richting de trappen, om naar de etage te gaan waar zij op sliepen, gelukkig hoefde hij maar één trap omhoog. Behendig viste hij de sleutel uit zijn kontzak en opende de deur naar hun suite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 11, 2014 8:59 am

'Pff, daar vraag je me iets. Ik heb geen idee. Hierna studeren, al heb ik geen idee wat. Misschien antropologie.' Hij was dol op cultuur en talen, maar hij wist nog niet wat hij er uiteindelijk mee wilde gaan doen. 'In ieder geval studeren, dat staat vast.' concludeerde hij uiteindelijk. 'Maar verder... ik heb echt geen idee wat ik verder wil, eerst maar eens dit schooljaar afmaken.' lachte hij. 'Jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 11, 2014 9:02 am

Sam sloeg de wodka achterover en glimlachte eveneens naar Connor. Nu ze erover nadacht, voelde ze zich eigenlijk best schuldig tegenover hem. Ze wilde niet weten hoe hij zich nu moest voelen, zo naast haar liggend, wetend dat zij niets voor hem voelde, terwijl hij hopeloos verliefd op haar was geweest... al die tijd al. Een zucht rolde over haar lippen heen en ze kwam omhoog van het bed. 'Connor.. is dit wel een goed idee? Ik weet wat ik heb gezegd over dat ik niet wil dat onze vriendschap eronder lijdt, en dat wil ik ook niet. Écht niet, maar maak ik het je niet alleen maar moeilijker zo?' vroeg ze fronsend en beet zachtjes op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimewo feb 12, 2014 3:57 am

Indra drukte nog een tedere kus op Kyla's lippen en stond toen ook op, om snel achter Ailen aan te gaan. Hij was al bijna op de trap, toen Indra pas de gang in kwam lopen. Met een sprintje stond hij precies op tijd voor de deur en glimlachte hij naar zijn vriend. Meteen liet hij zich op bed vallen en liet hij een diepe zucht gaan. 'Ik háát zulke spelletjes,' lachte hij en keek Ailen aan. 'Sorry als je het vervelend vindt dat ik je koos… Ik wist niemand anders.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimewo feb 12, 2014 4:32 am

Dido keek hem met een glimlach aan. 'Dat klinkt als een hele goede toekomst,' zei ze gemeend en dacht toen na. Met een zucht ging ze weer tegen hem aanleunen. 'Zoals je weet, hebben mijn ouders gewoonweg niet het geld om me te laten studeren… Dus ik denk dat ik meteen maar aan het werk ga als guardian. Misschien kan ik ooit wel een baantje vinden op school, wie weet,' zei ze zachtjes en keek hem aan. Het was niet de toekomst die ze voor ogen zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimewo feb 12, 2014 6:53 am

Connor was niet verbaasd om de woorden uit Samantha's mond te horen. Even haalde hij zijn schouders op en zuchtte hij. 'Ach ja, het is misschien wel een beetje lastig, maar ik kan mijn gevoelens wel onderdrukken. En wie weet, misschien kom ik deze week wel een leuke meid tegen.' Hij knipoogde naar haar en staarde weer naar de televisie. Het was moeilijk, moeilijker dan hij zelf besefte, maar hij wilde het ook niet dramatischer maken dan dat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimewo feb 12, 2014 11:05 am

Samantha keek hem aan. 'Ik kan me niet eens voorstellen hoe je je voelt.' mompelde ze. Ze wilde het niet eens weten, want bij het idee alleen al, had ze medelijden met hem. Ze wilde er op die manier voor hem zijn, echt waar, maar ze kon zich niet voorstellen dat ze hem ooit anders zou zien dan haar grote broer, de jongen die altijd voor haar opkwam, waar ze mee kon lachen en waar ze al haar gevoelens mee kon delen. Als ze erover nadacht was het overduidelijk geweest, maar ze was te blind geweest voor zijn gevoelens, voor de tekenen die hij haar gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitimewo feb 12, 2014 11:07 am

Ailen keek zijn vriend aan en haalde lacherig zijn schouders op. 'Ach, je bent mijn beste maat, dus ik vergeef het je.' lachte hij en plofte op het bed in de suite neer. Hij was kapot van het snowboarden van vanmiddag en hij kon ook zeker wat slaap gebruiken voordat ze morgen weer de piste op zouden gaan. 'En anders haat ik het wel, ik snap niet wat die meiden er zo leuk aan vinden "omg.. zoen die en die"' zei hij met een belachelijk hoog stemmetje en begon te grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Suite van Kyla  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Suite van Kyla
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Kamer van Kyla
» Kyla Abbott

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De omgeving-
Ga naar: