Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Suite van Kyla

Ga naar beneden 
+7
Sydney
Madeline
Dido
Samantha
Ailen
Indra
Kyla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:15 am

Samantha begon te lachen toen hij het ook nog werkelijk deed. Ze at de chips, die hij eerder naar haar had gegooid en grinnikte kort. 'Nou, jullie zijn wel schattig samen.' grapte ze en keek naar Kyla, die er niet al te vrolijk uitzag. Ze snapte echt niet wat het probleem was, het was maar een spelletje en die kus stelde niets voor. Het was twee seconde en iedereen kon zien dat er geen enkele betekenis achter zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:19 am

Indra moest ook lachen en sloeg zijn arm om zijn beste vriend heen, om door zijn haren te warren. 'Oh Ailen, als we zulke spelletjes toch niet hadden, dan waren onze gevoelens nooit naar buiten gekomen!' lachte hij en draaide de fles rond, tot deze stopte op Madeline. Even keek hij haar verontschuldigend aan en schraapte toen zijn keel. Ongemakkelijk wachtte hij tot ze zou reageren: hij had gezien hoe haar vriendin eerder had gereageerd en hoe opgelucht ze had geleken toen de fles niet op haar was gericht. 'Dus, truth or dare?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:22 am

'Doe maar truth.' zei ze zo zelfverzekerd mogelijk en glimlachte naar Indra. Hij leek het werkelijk erg te vinden dat de fles op haar was gekomen en ze moest ook zeggen dat ze het alles behalve leuk vond. Nu kon truth vast niet zo erg zijn en daarbij; ze kon altijd nog liegen - ook al was het "truth" niemand wist of het werkelijk de waarheid was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:25 am

Indra glimlachte bij haar zelfverzekerde woorden en schraapte zijn keel, om een goede vraag te bedenken. Het wou haar niet voor schut zetten, dus bedacht hij een simpele en normale vraag. 'Dus, Madeline, ik vroeg me af: heb je ooit eens iemand gekust?' Vragend keek hij haar aan en wachtte geduldig af. Ondertussen had hij zijn arm weer om Kyla heen geslagen en negeerde hij haar grimmige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:31 am

Madeline keek hem aan en knikte. 'Ja,' zei ze enkel en gaf een draai aan het flesje. Niemand hoefde te weten dat ze had gelogen, ze vond haar "ja" best overtuigend klinken, dus probeerde ze er verder zo min mogelijk aandacht aan te besteden. De fles bleef een draaien en bleef uiteindelijk hangen bij Dido. Ze kende haar helemaal niet goed, dus ze stond nu al voor het blok over wat ze haar moest vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:40 am

Dido keek verrast op toen het flesje opeens naar haar wees en nieuwsgierig keek ze Madeline aan. Het leek haar een erg lief en aardig meisje en ze wou haar zo goed mogelijk op haar gemak laten voelen. 'Doe maar... een dare.' Afwachtend trok ze een wenkbrauw op en keek even glimlachend naar Samantha. Het was hilarisch geweest om te zien hoe Connor zich in dat kleine broekje had moeten wringen en nu nog steeds in zijn onderbroek zat. Ook keek ze Sydney even kort aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:49 am

'Oké, een dare.' Ze had echt geen idee wat ze voor een opdracht moest geven, op een paar cliché dares na, zoals "zoen degene links van je." of iets in die richting. Ze had laatst wel een boek gelezen waar ze een soort zelfde spel speelde. 'Ik daag je uit om geblinddoekt rond te draaien en vervolgens iemand te kussen. Door enkel te voelen moet je raden wie het is.' Ja, dat was hoe het in het boek was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 9:55 am

Dido moest lachen om de dare en deed haar sjaal af, om deze door Samantha om te laten binden. Het was eigenlijk best een leuke dare! Ze liet zich naar het midden van de cirkel brengen en begon toen rustig rond te draaien, tot ze al haar kennis van wie waar had gezeten verloren had. Op goed geluk af knielde ze en kroop ze zo richting iemand - wie het was, had ze geen idee! - en had al snel met haar handen het gezicht gevonden, om deze persoon zacht te kussen. Het was een man, dat had ze wel gevoeld, maar ze had geen idee wie het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:13 am

Dido liep recht op Ailen af. Hij wilde nog een opmerking maken dat hij een wel een zoenobject was vanavond, maar dan zou hij zich direct verraden, dus hield hij zijn mond en voelde haar zachte lippen op die van hem. Hij moest haar nageven dat ze best getalenteerd was op dit gebied, voor zover hij vergelijkingsmateriaal had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:16 am

Na enkele seconden liet ze de lippen van de persoon met rust en begon ze lachend met haar handen zijn gezicht te betasten. Ze twijfelde tussen Indra en Ailen en begon dus aan de kleding te voelen. Ze wist dat Indra een shirt aan had gehad met niets eroverheen en dat Ailen een colbertje erop had gedragen. 'Is- Ben jij Ailen?' vroeg ze lachend en deed haar blinddoek af. 'Oh, wauw, Ailen! Je hebt wel veel aandacht vanavond, zeg!' Ze gaf hem nog een knuffel - ze kon het goed vinden met Ailen - en ging daarna weer op haar eigen plek zitten, waarna ze het flesje ronddraaide. Haar lippen tintelden nog na van de kus: het was niet onaangenaam geweest. De fles richtte zich op Sydney. 'Dus, truth or dare?' vroeg ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:20 am

Ailen begon te lachen en knikte. 'Ik wordt het zoenobject van vanavond.' lachte hij en keek naar het flesje dat op Sydney eindigde. Zijn lippen tintelde nog licht van haar kus en glimlachte kort naar haar. Deze avond was verwarrend, veel te verwarrend voor zo'n simpel spelletje truth or dare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:22 am

'Nou, laten we voor de verandering eens een truth kiezen.' Hij had om eerlijk te zijn niet echt zin om van broek te wisselen met een meisje, of te zoenen met zijn buurman, dus koos hij voor nu voor de veilige weg. Er kwamen vast en zeker nog genoeg beurten om voor dare te kiezen, wellicht als er wat meer drank in zat, dat hij er dan voor de gevaarlijke weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:29 am

Nadat ze nogmaals naar Ailen had geglimlacht, richtte ze haar blik op Sydney. Meteen voelde ze hoe haar buik begon te kriebelen en hoe er meteen één vraag in haar hoofd ontstond. Ze haalde diep adem en keek hem recht aan. Ze had dit nooit durven vragen zonder alcohol te hebben gedronken. 'Sydney, waarom heb je onze relatie beëindigd? Wat was de échte reden?' Ze voelde hoe haar handen klam werden en hoe haar hard harder begon te kloppen door de zenuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:31 am

Sydney's blik verstarde bij het horen van Dido's vraag. Hoe kon ze? Hoe kon ze dat vragen in het bijzijn van al hun vrienden? Dit was privé, dit was niet iets wat ze zomaar kon vragen. 'Serieus Dido?' vroeg hij, licht geïrriteerd en stond op. 'Als het zo gaat hoef ik niet mee te doen aan dit spel, veel plezier.' mompelde hij nors en stond op, om zo regelrecht de deur uit te lopen. Als het zo moest gaan, deed hij niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:34 am

Dido beet schuldig op haar lip en keek hoe Sydney geïrriteerd opstond en de kamer verliet. Wat was ze toch ook ongelofelijk stom! 'Ik- ik denk dat ik maar even achter hem aan ga,' zei ze zachtjes, waarna ze ook opstond en de kamer verliet. Ze zag Sydney al snel in de gang staan en verontschuldigend keek ze hem aan. 'Sydney... Het spijt me, het was zó stom van me om dat zomaar te vragen!' Toch hervond ze al snel haar zelfvertrouwen weer en keek hem serieus aan. 'Maar Sydney, de vraag was wel serieus: wát is de reden dat je onze relatie hebt beëindigd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:40 am

'Wat maakt het uit? Het is nu toch over.' beet hij haar toe en sloeg zijn armen gefrustreerd over elkaar heen. 'Waarom zet je me zo voor het blok, Dido?' vroeg hij ietwat geïrriteerd en haalde een hand door zijn haren heen. 'Waarom kan je het niet laten rusten? Het is al moeilijk genoeg.' zuchtte hij en keek de gang in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:41 am

'Nou, dat liep goed.' merkte ze sarcastisch op en keek de groep rond. 'Zal ik dan maar even draaien?' stelde ze voor en gaf een draai aan het flesje. Het was niet echt een slimme zet geweest van Dido, maar ja, eigen verantwoordelijkheid. Het flesje eindigde bij Connor. 'Connor, truth or dare?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:43 am

'Ja, het is over, maar dat gebeurde wel echt op een kut manier, Sydney! Je kan toch wel begrijpen dat ik niet genoegen neem met de verklaring die je gaf...' Ze leunde tegen de muur aan en haalde ook een hand door haar haren heen. 'Het- het was in elk geval echt niet mijn bedoeling geweest om je voor schut te zetten,' zei ze zachtjes en pulkte aan de onderkant van haar rokje. 'Ik wou dat ik het kon laten rusten, maar het voelt gewoon zo verschrikkelijk rot om niet te weten waarom het uitging. Ik denk steeds maar dat ik iets fout had gedaan, dat ik niet leuk genoeg was, dat- dat ik alles verpest heb!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:45 am

Connor had zich jammerlijk genoeg niet in de broek kunnen persen en zat nu dus op zijn gemak in zijn boxer. Gelukkig was hij niet iemand die zich snel schaamde. Toen het flesje op hem wees, trok hij zijn wenkbrauw uitdagend naar Kyla op en glimlachte hij brutaal. 'Dare! Ik moet namelijk een broek terug winnen!' Hij moest lachen en porde Samantha kort. Hij was benieuwd naar de dare die hij zou krijgen van Kyla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:49 am

'Je hebt het niet verpest, Dido.' zuchtte hij en keek haar aan. 'Je hebt het niet verpest, er zijn gewoon dingen gebeurd die-' Hij staakte zijn zin en keek haar aan. Hij wilde dit pad niet inslaan, niet vanavond. 'Laten we het leuk houden vanavond, oké?' mompelde hij nog en liep verder de gang in. Hij was niet van plan om terug te gaan naar de kamer van Kyla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:53 am

Dido beet geëmotioneerd op haar lip en keek hem treurig na. En nog steeds wilde hij het niet vertellen... Ze wou vragen wát voor dingen er gebeurd waren, maar ze kende hem goed genoeg om te weten dat hij toch geen antwoord zou geven. 'Misschien is dat inderdaad wel het beste,' zei ze zachtjes en keek hoe hij weg liep. Na een korte twijfeling nam ze een sprintje en ging ze naast hem lopen. 'Heb je behoefte aan gezelschap?' vroeg ze en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 10:57 am

Tevreden keek ze naar zijn antwoord. 'Iedereen in deze kamer weet dat je een crush op Sam hebt, behalve Sam.' Ze keek Samantha kort aan en keek weer terug naar Connor. 'Dus, mijn dare is als volgt. Je moet haar zoenen, met tong - voor minstens één minuut.' Gewoon "zoenen" was niet goed genoeg voor Kyla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 11:00 am

Sydney zuchtte uit toen ze achter hem aankwam. 'Dido...' zuchtte hij en pakte haar bij haar schouders beet. 'Ik wil je niet weghouden van een gezellig avondje, dus ga terug drink nog iets en maak lol, oké?' Daarbij had hij tijd nodig voor zichzelf, om na te denken wat hij wel en niet aan haar wilde vertellen. 'Ik wil gewoon dat je een leuke avond hebt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 11:03 am

Dido legde haar handen op de zijne en keek hem ademloos aan. 'Ik kan ook een leuke avond samen met jou hebben!' protesteerde ze, maar al snel besefte ze dat hij waarschijnlijk liever alleen wou zijn. Ze liet haar hoofd hangen en ademde diep in. 'Oké dan,' zei ze zachtjes en keek hem nogmaals aan met een klein glimlachje. 'Maar je kan me altijd vinden als je ook behoefte hebt naar een leuke avond. Ik kan vast wel wat drank meesmokkelen.' Ze knipoogde en liet hem toen los, om enkele stappen naar achteren te zetten. 'Alvast een fijne avond,' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 31, 2014 11:05 am

Connors tevreden glimlach ging al snel naar een ongelovige blik over. Hoe kon die bitch van een Kyla dat nou zomaar zeggen!? Terwijl Samantha precies naast hem zat? Moeizaam slikte hij en balde hij zijn vuisten, waarna hij Samantha aan keek. Even drukte hij zacht zijn lippen op de hare, maar dit duurde nog geen drie seconde. Pissig keek hij Kyla aan. 'Ik ga geen dingen met haar doen waar ze zelf niet achter staat,' wierp hij tegen. Hij kon haar toch niet zomaar tegen haar wil gaan tongzoenen - voor één minuut!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Suite van Kyla  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Suite van Kyla
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Kamer van Kyla
» Kyla Abbott

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De omgeving-
Ga naar: