Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De Suite van Kyla

Ga naar beneden 
+7
Sydney
Madeline
Dido
Samantha
Ailen
Indra
Kyla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Indra

Indra

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Suite van Kyla  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 6 I_icon_minitimedo feb 13, 2014 4:47 am

Indra moest ook lachen en keek zijn vriend aan. 'Dat is mooi. Ik was al bijna bang dat ik mijn snowboardmaatje was verloren!' grapte hij en stond op, terwijl hij zich uitstrekte. 'Vreselijk spel. We moeten ervoor zorgen dat we de komende week er niet meer middenin belanden.' Hij wou graag gaan slapen, maar eigenlijk wou hij ook nog even een douche nemen. 'Als je wilt, dan kan je alvast gaan slapen. Ik ga nog even douchen,' meldde hij en ging snel de badkamer in, om zich uit te kleden en onder de douche te gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 6 I_icon_minitimedo feb 13, 2014 4:55 am

Connor draaide zich op zijn zij en keek zuchtend naar Samantha. 'Zit er maar niet over in, Sam, het is echt geen probleem. We gaan gewoon verder met ons leven en proberen dit te vergeten, oké?' Hij prikte in haar wang en glimlachte goedkeurend. Daarna duwde hij zichzelf toch omhoog en beet hij twijfelend op zijn lip. 'Of wil je misschien liever dat ik wegga? Ik kan het best begrijpen als je even alleen wil zijn...'
Samantha

Samantha

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 6 I_icon_minitimedo feb 13, 2014 5:01 am

Samantha keek hem aan, maar zei niets. 'Ja.. ja ik denk dat ik gewoon even moet nadenken.' mompelde ze niet lang erna en stond op van het bed. 'Morgen weer een nieuwe dag.' zei ze met een klein glimlachje en zette de film met de afstandsbediening op pauze. Nu pas drong alles eigenlijk tot haar door en het was ontzettend verwarrend. 'Sorry..'
Connor

Connor

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 6 I_icon_minitimedo feb 13, 2014 5:09 am

Connor ging rechtop zitten en glimlachte geruststellend. 'Het is geen probleem. Ik wil ook even alleen zijn,' gaf hij toe en sprong van het bed af. Hij zwaaide nog even naar haar. 'Ik zal Dido wel even wegsturen,' lachte hij, 'en dan ga ik maar slapen. Ik ben kapot. Zie ik je morgen op de piste?' Na haar antwoord ging hij de kamer uit, richting zijn eigen kamer.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Suite van Kyla    De Suite van Kyla  - Pagina 6 I_icon_minitime

De Suite van Kyla
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De omgeving-
Ga naar: