Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gymzaal

Ga naar beneden 
+6
Dido
Sydney
Ember
Kyla
Ailen
Indra
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 17, 2013 7:54 am

'Nee, ik zou jou inderdaad ook niet met mijn feest vertrouwen.' gaf Ailen toe en gaf zijn vriend een duwtje. Eigenlijk was hij het niet met Indra eens: als hij zou willen zou hij vast een goed feest kunnen organiseren. Kyla vertrouwde gewoon niemand toe met haar ideeën, omdat ze het zelf wilde uitvoeren: als iemand anders het zou doen was het toch nooit goed. 'Ach, ik ga wel mee. Zoals ieder jaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 18, 2013 9:39 am

NEWNEWNEW

Kyla stond in de compleet gedecoreerde gymzaal en glimlachte tevreden naar het resultaat. Het zag er prachtig uit. De versieringen waren rosé-goud, de punch stond op de tafel in de hoek en er dreunde lekkere muziek door de speakers heen. Voor de laatste keer checkte ze zichzelf in de spiegel. Voor de gelegenheid had ze haar haren in de krul gedaan. Zoals Indra haar had aangeraden, droeg ze het lichtroze jurkje - met de nude hakken eronder. Om haar vinger zat een prachtige, rosé-gouden ring en om haar hals hing de parelketting die ze van haar oma had gekregen toen ze zestien werd. Tevreden keek ze ernaar en draaide zich weg van de spiegel, op weg naar het échte feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 18, 2013 9:42 am

Indra had zichzelf voor de gelegenheid eens in nette kleding gehesen en stond nu in een donkerblauw overhemd aan de rand van het feest. Naast hem stond gelukkig Ailen en samen keken ze naar het feest, die al goed op gang was gekomen. 'Niet te geloven dat het feest ook echt nog een succes is, en al helemaal dat de leraren het goed hebben gekeurd,' zei Indra ongelovig en keek naar Kyla, die er trouwens prachtig uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 18, 2013 9:52 am

Tevreden kwam Kyla naast Indra staan en drukte een kus op zijn lippen. 'Is het niet geweldig?' vroeg ze zoet en keek kort naar Ailen die naast hem stond. 'Ailen,' begroette ze hem kort, maar besteedde geen aandacht aan hem. Zij mocht Ailen niet, en Ailen mocht haar niet - zo simpel was het. 'Ik zei toch dat het geweldig ging worden.' Ze sloeg haar arm om Indra's middel heen, maar werd al snel afgeleid door één van haar vriendinnen die naar haar toe kwam lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 18, 2013 9:54 am

Ailen rolde met zijn ogen toen Kyla Indra voor zichzelf opeiste. Zoals gewoonlijk was haar aandacht niet te lang bij hem, want Queen Bee was veel te druk met haar werkers tevreden houden. Ailen moest haar nageven; ze wist hoe ze een feest moest organiseren, maar daar bleef het dan ook bij. 'Ik ga iets te drinken pakken,' zei hij uiteindelijk en keek Indra aan. 'Jij ook wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:20 am

Indra keek toe hoe Kyla naar hem toe kwam lopen en met een glimlach drukte hij een kus terug op haar lippen. 'Het ziet er geweldig uit,' zei hij eerlijk en boog zich naar haar oor toe. 'En jij ziet er ook geweldig uit.' Hij was een vleier, dat wist hij, maar des te meer wist hij dat Kyla het fijn vond om complimentjes te krijgen. Toen haar aandacht ging naar vriendinnen van haar, keerde Indra zich naar Ailen om en knikte. 'Graag een biertje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:25 am

Kyla glimlachte zelfvoldaan bij Indra's opmerking en keek Ailen na die weg liep. 'Zo,' zei ze tevreden en wimpelde ook haar vriendinnen af. 'Eindelijk even met z'n twee.' Ze snapte echt niet wat Indra in Ailen zag als vriend, maar ze zei er niets over: ze wist dat Indra hem toch niet zou ditchen, zelfs niet als zij het zou zeggen. 'Jij ziet er ook goed uit.' gaf ze toe, toen ze naar zijn kleding keek. Hij zag er oprecht netjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:27 am

Indra glimlachte en tilde Kyla een stukje op, zodat ze op de tafel kon zitten. Hij ging een beetje tussen haar benen staan en drukte zijn lippen op de hare in een teder gebaar. Opnieuw en opnieuw ging de gedachte aan de avond van enkele dagen geleden door zijn hoofd heen: eindelijk hadden ze weer eens een nacht samen doorgebracht. 'Bedankt,' zei hij dankbaar en drukte zachte kusjes in haar nek. 'Het feest is echt een succes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:28 am

Ailen liep zonder nog iets te zeggen naar de lange tafel die in de hoek van de zaal stond. Er stonden verschillende dingen op de tafel: gewoon fris, bier, wijn, punch en dan natuurlijk nog hapjes. Hij pakte twee biertjes en liet de rest voor wat het was, waarna hij terug liep naar Kyla en Indra. Toch hield hij nog wat afstand, omdat hij niet perse zijn moment wilde verpesten - hoewel hij Kyla maar al te graag aan de kant wilde schuiven op dit moment. Ze dacht echt dat de hele wereld om haar draaide af en toe - en sommige mensen gaven haar nog gelijk ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:30 am

'Natuurlijk is het een succes. Ik heb het georganiseerd.' zei ze, alsof het niet logischer kon worden. Ze liet haar begerig kussen en keek over zijn schouder heen, waar ze Ailen zag staan. 'Volgens mij komt er iemand aandacht te kort.' Ze knikte richting de kant van Ailen en keek Indra daarna aan. 'Ik vind het niet erg hoor, als je liever bij hem gaat staan.' zei ze zoetjes en sloeg haar armen om zijn nek heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ember

Ember


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:32 am

Ember stond wat ongemakkelijk in een jurkje aan de zijkant van de menigte. In haar handen had ze een rode beker met punch, maar ze had er nog niet van gedronken. Ze voelde zich absoluut niet thuis in een jurk, ze had veel liever een broek aan, maar dat mocht natuurlijk weer niet door de dresscode. In eerste instantie was ze niet van plan geweest om te gaan, maar één van haar vriendinnen had haar overgehaald, jammer genoeg was zij er zelf nog niet, dus stond Ember alleen, te wachten tot ze iemand kon vinden die ze kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 5:51 am

Sydney stond met een groep van zijn vrienden te praten en lachen op het feest van Kyla. Persoonlijk kende hij haar niet - of nou ja - natuurlijk kende iedereen Kyla, maar hij ging niet veel met haar om. Toch kreeg hij ieder jaar een uitnodiging, waarom wist hij zelf ook niet precies, maar ieder jaar ging hij braafjes: hij zei tenslotte ook geen nee tegen een goed feest, en deze feesten waren gegarandeerd geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:16 am

Dido stond aan de tafel met voedsel en keek haar ogen uit. De grootste reden waarom ze dan ook gekomen was naar dit feest was om het voedsel. Al snel had ze enkele hapjes in haar mond gestopt en slikte ze het weg met wat drank. Daar had ze trouwens ook al wel wat van op en een beetje wiebelend stond ze dan ook op haar hakken. Eenzaam zocht ze om haar heen naar wat vrienden om mee te dansen en vond uiteindelijk een groepje waar Sydney ook bij stond. Met een brede glimlach liep ze op hem af en trok ze hem aan zijn hand mee. 'Dans met me!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:18 am

Hij kuste Kyla teder en gewillig terug. Zijn armen gleden rond haar middel en streelde haar heupen, tot hij haar hoorde praten over Ailen. Hij keek ook over zijn schouder en grijnste naar zijn vriend. 'Vind je het echt niet erg? Oké, dan ga ik hem even gezelschap houden!' Hij drukte nog een laatste kus op haar lippen en liep toen naar zijn vriend toe, om het biertje van hem te pakken. Dankbaar knikte hij en begon hij er van te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:22 am

Connor had zijn armen over elkaar heen geslagen en stond in een hoekje naar het feest te kijken. Echt meedoen deed hij niet: hij stond er meer, omdat hij de boel een beetje in de gaten kon houden, en omdat hij zich toch verveelde in zijn kamer. Niet dat hij per se uitgenodigd was... Met een frons dronk hij van zijn biertje en zocht in de menigte naar bekende gezichten. Tot nu toe had hij nog niemand gevonden, dus bleef hij afgezonderd staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:37 am

Sydney keek op toen hij een bekende stem hoorde en draaide zich om naar Dido. 'Volgens mij heb jij iets te ver in het glaasje gekeken.' zei hij met een grijns rond zijn lippen en nam een slokje van het bier dat hij in zijn handen had. Ze mochten op de academy nooit drinken, behalve als Kyla weer iets geregeld had, zoals vandaag. 'Ik denk dat je beter je bed in kunt duiken en nuchter moet gaan worden, Dido.' Het was af en toe nog wat ongemakkelijk om zo met haar te praten en zeker als ze dronken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:44 am

Dido fronste lachend en schudde haar hoofd. 'Helemaal niet. Ik heb maar vijf drankjes gehad,' lachte ze en sloeg haar armen om hem heen, waarna ze haar hoofd tegen zijn borst legde. 'Waarom is het ooit tussen ons uit gegaan?' Met een pruillip keek ze hem aan en schudde toen opnieuw haar hoofd. 'Maar we gaan dansen?! Dan kan ik toch niet zomaar naar bed gaan. Alhoewel, misschien als je meegaat...' Ze duwde haar lichaam tegen de zijne aan en keek hem met pretoogjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ember

Ember


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:48 am

Ember stond nog steeds afzijdig wat op en neer te bewegen, toen haar oog op Connor viel, die in de andere hoek van de zaal stond. Ze wurmde zich tussen de mensen door, met hier en daar wat verontschuldigingen. 'Ah, eindelijk een bekend gezicht in de menigte. Jeetje wat is het druk hier, echt verschrikkelijk.' zei ze lachend. 'Hoe gaat het?' Zij en Connor waren vrienden, geen beste vrienden, maar ze gingen best veel met elkaar om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 6:49 am

'Eh ja.. misschien vijf drankjes teveel.' zei hij en verontschuldigde zich van zijn vrienden. 'Oké, Dido - je bent dronken en je zet me voor schut. Serieus, het is over dus... ga met iemand anders dansen? Er zijn nog genoeg leuke jongens hier, kijk, wat dacht je van hem. Die daar in z'n eentje staat.' Oké, er was een reden dat hij alleen stond, maar ze was toch dronken, dus wat maakte het uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 19, 2013 9:54 am

Dido beet speels op haar lip en gleed met haar vinger over zijn lippen. Zijn woorden bereikten haar maar half en ze had nog helemaal geen zin om weg te gaan. 'Maar ik wil helemaal niet met iemand anders dansen,' fluisterde ze en pakte zijn hand vast, om een pirouette onder zijn arm te dansen. 'Ik wil gewoon met je dansen, Sydney, en gewoon lol hebben! Zoals we eerst ook hadden! Ik hoef helemaal niet met andere jongens om te gaan!' Ze lachte met dubbele tong en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 20, 2013 2:26 am

Sydney trok zijn hand los en keek over zijn schouder naar de jongens die hen nieuwsgierig aankijken. 'Dido, luister. Het is over, ik ga het niet nog een keertje zeggen. Dus hou op met dit belachelijke gedrag, serieus.' siste hij geïrriteerd en sloeg zijn armen over elkaar heen. Wat was ze verschrikkelijk als ze dronken was, en hij... hij voelde alleen maar irritatie en schaamte. 'En waag het eens om me nog een kus te geven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 20, 2013 5:00 am

Toen Dido zich realiseerde dat ze geen pret met Sydney zou hebben, liet ze hem los en zette ze haar handen op haar heupen. 'En dan wat, Sydney? Ga je me dan slaan?' grinnikte ze en lachte geamuseerd. Vroeger trainden Sydney en zij altijd samen in de dhampir-trainingen. De ene keer won Dido, de andere keer won Sydney. Nu hadden ze al een tijdje niet meer gespard. 'Jeetje, wat doe je trouwens gemeen,' zei ze gemeend met een diepe frons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 20, 2013 10:03 am

'Ik ben niet gemeen. Ik vertel je gewoon de waarheid.' sneerde hij en zette zijn lege flesje op de eerste de beste tafel neer. 'En nee, ik ga je niet slaan, dat weet je ook wel - doe niet zo flauw.' Soms snapte hij echt niet wat haar bezielde. Ze wisten beiden dat het over was en dat het hier ook bij bleef. 'Dus... weet ik veel, ga één van je vriendinnen opzoeken en maak plezier met haar of zoiets.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimeza nov 23, 2013 12:46 am

Ailen keek naar zijn vriend die naar hem toe kwam lopen. 'Het verbaast me nog dat je los van haar bent gekomen.' grapte hij en nam een slokje van het bier. Nee, op dit soort events werd al helemaal duidelijk dat Kyla en Ailen het niet zo op elkaar hadden. Hij had zichzelf beloofd dat hij er niets van zou zeggen, dus hield hij ook wijselijk zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-11-13

De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitimeza nov 23, 2013 12:49 am

Emma liep samen met Madeline door de gang naar het feest toe. Haar buik begon al een beetje te kriebelen van spanning en ze fatsoeneerde de elfenvleugeltjes op haar rug nog wat beter. Uiteindelijk had ze een groen jurkje kunnen vinden en bijpassende groene schoentjes. Haar haren hingen los en ze had er enkele bloemetjes in gestopt. 'Wat zullen ze van onze outfits vinden?' vroeg Emma haar vriendin met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gymzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gymzaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De School-
Ga naar: