Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gymzaal

Ga naar beneden 
+6
Dido
Sydney
Ember
Kyla
Ailen
Indra
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 8:48 am

Sydney danste eveneens mee en pakte haar hand zodat ze een pirouette kon draaien. De muziek die Kyla draaide was altijd goed, dat bleek ook nu weer zo te zijn. Het ritme was lekker en je kon er goed op dansen. Het nummer kwam langzaam tot het einde en ook hij stopte met dansen. Sydney wierp een blik over zijn schouder, om te zien dat zijn vrienden nog steeds naar hen keken. 'Ja, ik denk dat ik maar weer eens ga, voor ze dadelijk rare dingen gaan denken.' lachte hij en glimlachte naar haar. 'Het was leuk je te ontmoeten...' Hij wilde haar naam zeggen, maar als hij heel eerlijk was, was hij die alweer vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 8:51 am

Madeline wist niet wat ze ervan moest vinden dat een leraar zelf toegaf dat hij toch dronken in de gang zou eindigen, dus zei ze er maar niets van. 'Ik zal het onthouden,' verzekerde ze hem toen hij zei dat ze zich niets moest aantrekken van Kyla, helaas was dat voor Maddie makkelijker gezegd dan gedaan. Ze trok zich nou eenmaal veel aan van andere mensen en al helemaal van mensen zoals Kyla; het leek wel of ze alles had. Een knap vriendje, geld, een mooi lichaam... alles wat zijzelf niet had. 'Slaap lekker voor straks..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 8:53 am

Emma keek Sydney met een stralende glimlach aan, tijdens het dansen, en maakte giechelend een pirouette. Het was alsof iedereen om hen heen vervaagden en alleen zij en Sydney in de grote ruimte aan het dansen waren. Het was dan ook een teleurstelling dat het nummer was afgelopen. 'Oh, ja, geen probleem,' zei ze met een glimlach die haar teleurstelling maar net kon verbergen. 'Heel erg bedankt voor de dans en het was inderdaad leuk om je te ontmoeten.' Ze kneep nog even in zijn hand en keek toen toe hoe hij naar zijn vrienden liep. Emma twijfelde niet en rende de zaal uit, richting haar slaapkamer om het aan Madeleine te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 8:53 am

'Laat me los Indra! Ze vond me net toch zo'n verschrikkelijk mens?' riep ze geïrriteerd over de muziek heen en sloeg de beker drank die ze in haar handen had in één keer achterover. In plaats van de beker weg te gooien, vulde ze hem nogmaals en keek ze naar het goedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 8:55 am

Charlie knipoogde naar haar en zette alvast enkele stappen achteruit de gang in. 'Jij ook alvast welterusten,' zei hij en draaide zich om. Onmiddellijk botste er een meisje half tegen hem aan en hield hij haar overeind. Meteen snelde het meisje zonder verontschuldiging de kamer van Emma in en trok Charlie verward een wenkbrauw op. Nogmaals zwaaide hij naar Emma en liep toen de gang in, richting zijn eigen vertrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 8:57 am

Indra zuchtte vermoeid om het gedrag van Kyla en liet haar los. 'Jeetje, Kyla, je kan er ook een beetje te erg in blijven hangen?' zei hij ongeduldig en sloeg zijn armen over elkaar heen. Hij keek bezorgd naar de drank die ze achterover sloeg, maar zei er niets over. Ze zouden er sowieso weer ruzie over krijgen. 'Wat is er nou? We kunnen er toch nog een mooie avond van maken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 9:08 am

Kyle rolde met haar ogen en keek hem aan. 'Oké, best.' merkte ze chagrijnig op en sloeg haar armen over elkaar. 'Kunnen we niet gewoon naar mijn kamer gaan? Niemand die ons zal missen en we zijn weer terug voor het einde van het feest waar we iedereen bedanken en bla bla bla.' zei ze zoetjes en drukte een kus op zijn kaak. 'Met zijn tweeën is het veel gezelliger.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 9:20 am

Indra viel meteen weer voor haar charmes en glimlachte bij haar kusje. Ondertussen had hij zijn armen weer om haar heen geslagen en drukte hij een kus op haar lippen. 'Ja, laten we dat maar doen. Samen is het inderdaad veel gezelliger,' zei hij met een veelbetekenende blik en pakte haar hand vast, om haar door de mensenmassa naar de gang te leiden. Hij liep samen met haar richting haar slaapkamer. 'Je ziet er trouwens prachtig uit, had ik dat al verteld?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 9:26 am

'Al minstens drie keer.' lachte ze en glimlachte zoetjes naar hem. Het voordeel van die feestjes was dat alle leraren hun ogen daarop gefixeerd hadden en niemand echt meer omkeek naar de Moroi of Dhampir slaapzalen. Kyla moest toegeven dat hij zijn kleding redelijk goed bij elkaar had gezocht - hoewel het natuurlijk altijd beter kon. 'Jij ziet er veel beter uit zonder dat overhemd.' zei ze met een glimlach toen ze de deur van haar kamer achter zich had gesloten en aan de knoopjes van zijn overhemd begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 9:33 am

Indra beet verlangend op zijn lip, toen ze zijn overhemd begon los te knopen, en zelf hielp hij haar maar al te graag mee. Al snel deed hij het hemd uit en ritste hij haar jurk open, zodat ze er gewoon uit kon stappen. 'Maar, met overhemd zag ik er toch ook wel onweerstaanbaar uit?' plaagde hij en drukte zijn lippen liefdevol op de hare. Zijn ogen gleden opgewonden over haar lichaam en lingerie en al snel had hij haar opgetild en op bed gelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 9:41 am

'Maar zonder is het nog veel onweerstaanbaarder.' verzekerde ze hem en kuste zijn lippen verlangend. Je moest het ervan nemen als dat kon en aangezien ze hier op school niet vaak de kans kregen, was de seks ook goed op de momenten dat ze het hadden. Haar lippen kuste vurig die van hem, terwijl ze met haar handen zijn riem los klikte. Na al die keren was dat geen probleem meer. 'Zie je dat dit veel beter is dan dat feest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 9:43 am

Madeline zwaaide Charles kort na en keek verbaast naar Emma die met een gigantische glimlach op haar lippen, uitgeput voor haar stond. 'En waarom ben jij in vredesnaam zo vrolijk?' vroeg Maddie ietwat verbaast en sloot de deur achter zich dicht. Ze had haar schoenen al uitgeschopt, dus had ze enkel nog het jurkje aan. Ook daar ontdeed ze zichzelf snel van en trok haar pyjama aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 10:48 am

Indra grinnikte toen zijn riem werd losgemaakt en schoof uit zijn broek. Inmiddels waren ze op bed beland en hing hij boven Kyla. Zijn handen gingen verlangend naar haar BH en maakte deze open, om haar boezem tevoorschijn te laten komen. Bij het aanzicht van haar kwetsbare huid kwam er opeens een gedachte in hem op. 'Met hoeveel jongens heb je eigenlijk ooit het bed gedeeld?' vroeg hij benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 10:52 am

Kyla wilde hem net opnieuw kussen toen ze fronsend opkeek bij zijn vraag. 'Je weet wel lekker het moment te verpesten jij.' zei ze oog rollend en sloeg haar armen over elkaar heen. 'Weet ik veel, drie ofzo? Wat maakt het eigenlijk uit? Ik ben nu toch samen met jou?' Soms snapte Kyla niet waar hij met z'n gedachten zat. Ze stonden op het punt om seks te hebben, en hij dacht eraan met hoeveel jongens zij had liggen slapen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 10:56 am

Emma kwam snel binnen en hijgde nog na van het rennen. 'Je zult het niet geloven, maar ik heb gedanst met Sydney!' zei ze enthousiast en wees toen naar de deur. 'En jij dan?! Waarom stond de dhampir leraar hier voor de deur?' Ondertussen trok ze ook haar jurk uit en borstelde ze haar haren voor de spiegel. Zuchtend keek ze naar haar spiegelbeeld. 'Niet te geloven dat Kyla ons altijd moet hebben, he?' Ze teok haar pyjama aan en keek naar haar vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 10:59 am

'Omdat hij me met tranen in mijn ogen over de gang zag lopen, daarom stond hij voor m'n deur.' Nu pas had ze door dat ze zich ontzettend schaamde. Ze was zestien jaar oud! 'Maar ik ben blij voor je... dat je met Sydney hebt gedanst.' Emma had echt een gigantische crush op hem, al minstens twee jaar lang. Maddie had eigenlijk niemand op het oog, er waren niet echt veel bijzondere jongens, en als ze al leuk waren, waren ze bezet. 'Ach..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:01 am

Indra opende zijn mond ongelovig. 'Drie?! Wie waren dat?' Waarom had hij dit nooit eerder met haar besproken? Toch realiseerde hij zich dat hij de sfeer erg aan het verpesten was en verontschuldigend kuste hij haar. 'Ik zal mijn mond houden,' lachte hij en gleed met zijn hand naar haar slipje toe. Toch keek hij haar vragend aan voor toestemming om verder te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:03 am

'Nou, jij bent er eentje van - domkop.' Wat maakte het nou uit met wie ze naar bed was geweest? Ze rolde onder hem vandaan en pakte haar BH van de grond af om deze weer aan te trekken. 'Weetje, laat ook maar. Wat maakt het eigenlijk uit met wie ik seks heb gehad? Het is niet dat ik vreemd ben gegaan en daarbij is drie helemaal niet zo'n schokkend.' Er waren andere Moroi en Dhampir meiden die het bed met veel meer hadden gedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:08 am

Met een diepe zucht liet Indra zich op bed vallen en staarde hij met ongelovige ogen naar het plafond. 'Ik weet niet wat jij vanavond hebt, maar werkelijk alles wat ik zeg, klinkt fout in je oren. Ik denk dat ik gewoon niet eens meer moeite ga doen om interesse over je leven te hebben.' Ruw pakte hij zijn broek van de grond en deed deze weer aan. 'Ik denk dat ik gewoon maar naar mijn kamer ga.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:10 am

'Interesse over mijn leven? Je vraagt serieus - terwijl we liggen te vrijen - met wie ik het bed heb gedeeld. Dat noem ik geen interesse Indra! Dat is gewoon simpelweg het moment verpesten.' riep ze nors terug, terwijl ze haar jurkje met veel moeite weer aandeed. 'Weetje, ga maar lekker naar je eigen kamer toe. Veel plezier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:14 am

Indra legde gefrutreerd zijn handen in zijn haar. 'God, Kyla, het was misschien niet zo slim, maar dan hoef je nu toch niet te doen alsof ik je iets vreselijks heb gevraagd? Dat is gewoonweg kinderachtig.' Hij knoopte zijn overhemd weer vast en deed zijn jasje weer aan. Hij vernauwde zijn ogen en deed de deur open. 'En jij nog veel plezier op je feest,' wierp hij terug en deed de deur achter zich dicht. Toch bleef hij staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:18 am

'Ik snap gewoon niet wat het uitmaakt met wie ik-' Haar zin werd afgekapt door de deur die werd dichtgegooid. 'Jeetje Indra!' riep ze gefrustreerd uit en opende de deur weer waar hij nog stond. 'Wil je het zo graag weten? Het waren Jason en Ailen - ja jou beste vriend Ailen ja, die mij haat. Het was één keer en niet meer en het was nog ver voordat wij iets samen kregen. Ik hoop dat je blij bent met je antwoord.' Met deze woorden deed ze de deur weer dicht en ging ze op het bed zitten. Haar hele humeur was verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimewo dec 25, 2013 11:22 am

Indra keek hoopvol toen de deur open werd gedaan: misschien wou ze het wel goed maken! Maar in plaats daarvan werd het alleen maar erger. 'Ailen?!' riep hij ongelovig uit, maar ze had de deur alweer dichtgegooid. Waarom had hij het hem nooit verteld? En waarom had zij het hem nooit verteld? Wat was dit nou weer voor kutstreek van hun tweeën? Nog steeds overdonderd liep Indra richting zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitimedo dec 26, 2013 2:02 am

Kyla had verwacht dat hij achter haar aan zou komen, dat hij om een uitleg zou vragen, maar het bleef verdomde stil aan de andere kant van de deur. Na enkele seconden opende ze deze dan ook, om te zien hoe hij net de hoek van de gang omsloeg. Ze nam geen moeite meer om achter hem aan te roepen, hij zou vanzelf wel bijdraaien en als hij dat niet deed, zou zij er wel voor zorgen. Ze verdween voor een paar minuten terug haar kamer in, om zich te fatsoeneren en besloot om hierna terug te gaan naar het feest. Als hij geen plezier wilde maken, deed ze het wel in haar eentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gymzaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gymzaal
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De School-
Ga naar: