Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Skilodge

Ga naar beneden 
+9
Camilla
Jackie
Luke
Charlie
Indra
Kyla
Ailen
Dido
Sydney
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 28, 2014 10:21 am

'Stond je weer te dagdromen?' vroeg hij met een grijns, terwijl hij naar de leraar toeliep en een sleutel pakte. 'Nou, derde etage moet goed zijn toch?' Hij wist niet precies hoe de kamers waren ingedeeld, maar hij ging er vanuit dat het een goede kamer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 28, 2014 10:22 am

Indra haalde zijn schouders op en knikte. 'Ja, mijn reis was ook prima.' Ook hij had een privé-vliegtuig gehad, omdat hij uit een rijke familie kwam. Hij ging minstens twee keer per jaar naar deze piste toe op vakantie, dus was het ook een vaste reis voor hem. Zijn ouders hielden niet van zonnige vakanties. Hij moest lachen om haar woorden en legde zijn hand op haar schouder. 'Ach, er valt altijd wel iets te regelen, niet waar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 28, 2014 10:25 am

Charlie pakte haar koffer op en glimlachte breed naar haar. 'Ik help je wel even met je spullen dragen,' zei hij met een knipoog, 'het is een mooi excuus om eens te zien waar je kamer bevindt. En om bedden uit te testen!' Het laatste was fluisterend in haar oor en met een brutale lach liep hij alvast richting de liften. Zijn eigen kamer had hij allang ingericht en hij hoopte dat haar kamer niet ver van die van hem vandaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 28, 2014 10:27 am

Kyla's lippen krulde zich op in een tevreden glimlach bij zijn woorden en knikte. 'Dat is zeker waar.' lachte ze en keek hem twijfelend aan. 'Ik mis je Indra.' zei ze oprecht en pakte zijn hand beet met die van haar. 'Misschien kunnen we vanavond samen iets gaan drinken bij de bar? Of iets anders afspreken?' Ze wilde weer tijd met z'n tweeën doorbrengen, want dat hadden ze in haar ogen veel te weinig gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor

Connor


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 15-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:03 am

Connor schudde nog warrig zijn hoofd en pakte zijn koffer op, om samen met Sydney richting de liften te lopen. 'Ik heb geen oog dichtgedaan in het vliegtuig. Ik ben doodsbang voor vliegen!' Hij keek naar het sleuteltje en haalde zijn schouders op. 'Dat klinkt prima. De leraren zitten verspreid op de begane grond en de eerste verdieping, dus de derde verdieping is prima!' Hij glimlachte naar Sydney en stapte de lift in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:04 am

Hoofdschuddend liep Jackie achter hem aan richting de liften en sloeg haar armen over elkaar heen. 'Je weet dat we ons gedeisd moeten houden hier hè.' Het was aanlokkelijk om er een kleine vakantie van te maken, maar ze waren nog steeds de leraren en moesten een oogje in het zeil houden. Daarbij zouden er genoeg nachten zijn dat ze moesten patrouilleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney

Sydney


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:05 am

'Serieus?' vroeg hij verbaast. Hij had verwacht dat ze op iedere etage één leraar hadden, maar ze hadden vast een goede reden om het zo te doen. Hij vond het allemaal prima: zolang hij maar zijn eigen ding kon doen en niet constant in de gaten werd gehouden door wie dan ook. Ze waren tenslotte bijna volwassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:08 am

Indra keek zijn vriendin twijfelachtig aan en legde toen zijn hand op haar wang. 'Ik mis jou ook,' murmelde hij en streelde met zijn hand door haar haren. Met zijn andere hand hield hij de hare vast. 'En laten we inderdaad vanavond maar wat gaan drinken. Ailen en ik gaan vanmiddag meteen de piste op, dus vanavond ben ik gewoon vrij.' De laatste tijd hadden ze niets meer samen gedaan, ze hadden zelfs nauwelijks gesproken! Ze moesten dus nodig het eens uitpraten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:10 am

Dido keek op de sleutel en las er vanaf op welke verdieping ze zaten. 'Op de derde verdieping. Ik vind het allemaal maar prima, gelukkig zijn er liften!' Met een knipoog pakte ze haar koffer op en lachte ze om de woorden van haar vriendin - ze wist van de fobie af voor liften van Samantha. Ze gaf hun koffers aan hun wachters, zodat deze met de lift konden, en zelf liep ze mee met Sam richting de trappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:16 am

Kyla glimlachte. 'Vanavond om acht uur in de lounge? Op de tweede verdieping zit er eentje.' Er waren er wel meerdere, maar deze was naar haar ervaringen het beste. 'Ik ga mijn kamer ook maar eens opzoeken, ik zit in 250.' zei ze en rammelde met de sleutel. 'Dan zie ik je vanavond en veel plezier op de piste.' zei ze met een glimlachje en drukte voorzichtig haar lippen op die van haar. Als het zo door ging, had ze hem zo weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:17 am

Sam overhandigde haar koffers ook en liep met twee trede tegelijk de trappen op. 'Als we op de derde zitten hebben we vast en zeker een goed beeld over de pistes.' zei ze enthousiast en duwde de deur van de derde etage open. Bij de deur van hun kamer stonden hun koffers als netjes op hen te wachten. 'Nou, ik ben benieuwd wat het is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:18 am

Charlie stapte een lift in en drukte op het knopje voor de eerste verdieping. Met een halve glimlach keek hij zijn vriendin aan en zette hij de koffer op de grond, zodat hij een kus op haar wang kon drukken. 'Ik weet het, Jackie,' murmelde hij vermoeid en keek haar met een pruillip aan. 'Maar we kunnen toch wel een beetje plezier maken?' Hij sloeg zijn arm om haar heen, maar liet haar weer los toen de lift open ging en ze de gang inkwamen waar al allerlei leerlingen rondliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:21 am

Jackie begon te grijnzen. 'Een heel klein beetje misschien.' grapte ze en stapte de gang binnen toen de deuren van de lift zich opende. Ze baande zich door de leerlingen die hun eigen kamers zochten en glimlachte af en toe naar een leerling die ze goed kende. Het was algemeen bekend dat zij en Charlie een relatie hadden, maar er werd niet in het openbaar over gesproken - in ieder geval niet veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:22 am

Dido stapte de kamer binnen en rende meteen naar het raam toe. 'Ja! We hebben een prachtig uitzicht over de piste!' zei ze verrukt en liet zich toen op één van de bedden vallen. Het zou een geweldige week worden. Daarna liep ze naar de deur toe en nam ze de twee koffers mee naar binnen, zodat ze de deur konden sluiten en in alle rust de kamer konden bekijken. Vorig jaar had ze samen met Sydney op de eerste verdieping gezeten en alle kamers waren verschillend in dit hotel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:25 am

'Ik hoop het ook! We zullen geluk moeten hebben, omdat we op de tweede verdieping zitten.' Ze pakte ook haar koffer op en keek ondertussen om haar heen. Al snel zag ze Sydney staan en werd ze rood: ze vroeg zich af waar zijn kamer zou zijn. Al snel volgde ze Madeline een lift in en gaf ze haar vriendin een hele brede glimlach. Haar vakanties vonden enkel op het Court plaats, dus vond ze het heerlijk om eens ergens anders naartoe te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:27 am

Samantha liet zich op het andere bed vallen. 'Ik zou zo in slaap kunnen vallen.' lachte ze en draaide zich om, zodat ze met haar hoofd bij het voeteneinde lag en ze naar Dido kon kijken. 'Aan de ene kant heb ik ontzettende zin om de piste op te gaan, maar aan de andere kant wil ik wel eens zien wat er allemaal in dit hotel te doen is. Wat vind jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:28 am

Madeline keek naar haar vriendin en begon te giechelen toen ze in de lift stonden. 'Je bent helemaal rood.' grinnikte ze en drukte het knopje voor de tweede etage in. 'Het komt door die jongen hè, hoe heet hij ook alweer?' Emma had al eeuwen een crush op die gozer, al zag zijzelf niet in wat er nou zo speciaal aan hem was: ja zijn lach was schattig, maar verder was het niet zijn type.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:32 am

Emma werd nog roder door de woorden van Madeline en verlegen keek ze naar haar koffer en naar de knopjes van de lift. 'Zijn naam is Sydney,' giechelde Emma. Gelukkig was de lift leeg, anders had ze zijn naam natuurlijk nooit gezegd. Ze wilde niet dat mensen er gebruik van konden maken dat ze wisten dat Emma hem leuk vond. 'En jij dan, Maddie? Vind jij nou nooit eens iemand leuk?' giechelde ze en keek haar met grote, vragende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madeline

Madeline


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:34 am

Madeline haalde haar schouders op. 'Nee, niet echt.' Er waren wel eens jongens geweest waar ze een oogje op had gehad, maar ze was altijd te verlegen geweest om met ze te praten. Daarnaast was ze niet het meisje dat jongens leuk vonden, ze was zusjes-material, niet vriendinnetjes-material zoals Kyla of één van haar aanhangsters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:34 am

'Vanavond om acht uur is helemaal prima,' glimlachte hij en knipoogde toen. 'Ik zal ook even regelen dat ik een kamer op de tweede verdieping heb.' Hij kwam wat dichter naar haar toe en drukte zijn lippen terug op de hare. Nog steeds vond hij het onwerkelijk dat Kyla nog steeds iets in hem zag, maar andersom was dat ook het geval. Na elke vervelende daad van Kyla vergaf Indra haar toch steeds. 'Tot vanavond,' glimlachte hij en liep toen naar Ailen toe. 'Snel de spullen uitpakken en dan meteen de piste op?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:36 am

Charlie had Jackie's koffer opgepakt en probeerde zich op die manier door de stroom van leerlingen te werken. Hij merkte het gefluister dat zo nu en dan om hen heen ontstond - verliefde leraren waren natuurlijk hartstikke interessant - maar negeerde het vervolgens. Toen Jackie haar kamer had geopend, ging hij snel naar binnen en sloot hij de deur. Hij had geen zin in al die blikken van de leerlingen. 'Mooie kamer,' zei hij bewonderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:39 am

Ailen keek van een afstandje toe naar Indra en Kyla. Barbie en Ken waren weer bij elkaar... helaas. 'Ja, prima.' zei hij - niet al te enthousiast en liep richting de liften, waar meerdere mensen stonden te wachten. Hij had geen zin om zijn week te laten verpesten door de twee tortelduifjes, dus probeerde hij het zoveel mogelijk buiten te sluiten. Waarschijnlijk eindigde het toch weer zo dat Indra iedere nacht wegsloop om naar Kyla's kamer te gaan en hij alleen eindigde... maar dat was altijd nog beter dan dat ze samen in Indra's bed lagen terwijl hij in dezelfde kamer sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:47 am

Dido ging ook weer op haar bed liggen en keek Samantha bedachtzaam aan. 'Laten we anders morgen de piste opgaan en vandaag het hotel bekijken. Het zal toch snel donker worden, dus het lijkt me niet zo'n goed idee om dan nog snel de piste op te gaan. Laten we een spa in het hotel gaan zoeken,' zei ze met een knipoog en maakte ondertussen haar koffer open, om haar spullen eruit te halen en alvast op te hangen en weg te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 4:54 am

'Jij altijd met je spa.' lachte Sam en opende eveneens haar koffer. Zelf was ze nooit een "meisje-meisje" geweest. Ze is opgegroeid met enkel broers, dus ze speelde enkel en alleen maar buiten, of ze las. Ze deed vroeger al veel aan sport, vooral team sporten zoals voetbal en basketbal, maar daar was ze inmiddels mee gestopt; Ze wilde zich enkel focussen op haar training tot guardian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla

Camilla


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-11-13

De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 30, 2014 5:55 am

Camilla keek glimlachend toe hoe iedereen groepjes vormden en de sleutels van hun kamers ophaalden. Toen de rust eindelijk was wedergekeerd en bijna iedereen naar boven was, pakte ze de laatste twee sleuteltjes en liep naar Luke toe. Met een glimlach begroette ze hem en hield ze de twee sleuteltjes voor hem. 'Je mag kiezen: of je mag de eerste verdieping of de begane grond?' Afwachtend keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Skilodge  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Skilodge    De Skilodge  - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Skilodge
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De omgeving-
Ga naar: