Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kamer van Indra en Ailen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:24 pm

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:25 pm

Ailen lag op zijn bed en gooide een tennisbal tegen de muur aan, om deze met dezelfde hand weer op te vangen. Zijn hoofd zat compleet ergens anders, maar waar wist hij zelf ook niet precies. Indra had hem gisteren alleen achter gelaten op het feest en toen hij zelf terug kwam, lag hij al te slapen. Toen Ailen deze morgen wakker werd, was zijn vriend nergens te bekennen, dus sinds gisterenavond had hij hem niet meer gesproken. Het was in zijn gedachten opgekomen dat er misschien iets tussen hem en Kyla was gebeurd, maar echt veel zorgen maakte hij zich er niet om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:29 pm

Indra stond ijsberend voor de deur van zijn kamer. Hij wist dat Ailen binnen was en hij was van plan om hem eens flink de waarheid te vertellen. Tussen hem en Kyla was het sinds gisteravond ook nog niet bijgelegd en hij meed haar dan ook. Toen hij al zijn zelfvertrouwen bij elkaar had geraapt, opende hij de deur en liet hij hem met een klap achter zich dichtvallen. 'Waarom heb je nooit verteld dat je seks hebt gehad met Kyla?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:32 pm

Ailen schrok van de deur die met een klap dichtviel, waardoor hij de tennisbal niet opving. Het enige geluid wat volgde in de kamer, was het stuiteren van de bal. 'Omdat je er nooit naar hebt gevraagd.. en ik het niet nodig vond dat je het wist.' zei hij oprecht en ging rechtop zitten. 'Man, geloof me - het was lang voordat jij ook maar omging met Kyla en het is de grootste fout die ik ooit heb gemaakt - niet beledigend bedoeld. Het had geen betekenis oké, het is enkel gebeurd en daarna hebben we er beide niet meer over gesproken... tot net blijkbaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:36 pm

'Waarom was het niet nodig dat ik het wist? Jij bent mijn beste vriend, Ailen, natuurlijk was het nodig dat ik het wist!' Hij nam boos plaats op zijn bed en keek Ailen aan. 'Ik dacht dat we elkaar altijd alles vertelden. Jezus, en nu moest ik het gisteren uit de mond horen van Kyla! Die het dus blijkbaar ook niet nodig vond om het eerder te vertellen.' Hij pakte de tennisbal op en begon er ook mee te stuiteren. 'Wat is er allemaal nog meer tussen jullie gebeurd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:40 pm

Ah, dus dat was er gisterenavond gebeurt. Nu vielen alle puzzelstukjes op hun plek. 'Omdat het een vergissing was, serieus - ik hoef toch ook niet alles te weten over jou seksleven?' Hij snapte niet helemaal waar dit alles nou om ging. Ja, hij was naar bed geweest met Kyla, nee hij zou het absoluut niet nog een keer doen. 'Er is verder niets tussen ons gebeurd, geloof me. Het was op Court. Er was één of ander exclusief feest, we hadden allebei wat drankjes op en toen gebeurde het. Klaar. Er is verder niets oké.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimevr dec 27, 2013 3:44 am

Indra bleef hem nog zwijgend aankijken en knikte uiteindelijk. 'Oké,' zei hij en knikte opnieuw. 'Oké, dan weet ik dit ook weer.' Hij gooide de tennisbal met een boogje naar Ailen toe en ging toen plat op zijn rug op bed liggen. 'Ik heb Kyla sinds gisteren niet meer gesproken. Wij mijden elkaar, vrees ik.' Hij keek zijn viend aan. 'Was het feest nog leuk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimevr dec 27, 2013 3:48 am

Ailen keek hem aan en ving de bal afwezig met zijn linkerhand. 'Ja, dan weet je dat ook weer.' herhaalde hij de woorden van zijn vriend en ging weer in dezelfde positie als eerder liggen, om de bal tegen de muur aan te gooien en weer op te vangen. 'Waarom mijden jullie elkaar? Omdat ze het heeft vertelt? Wees blij dat ze eerlijk tegen je was.' Soms snapte hij zelf niet waarom hij hem nog advies gaf over Kyla, als het aan hem lag waren ze geen eens een stel meer. Maar ze maakte hem gelukkig, of dat was tenminste wat Indra hem vertelde. 'Het was niet zo bijzonder. Kyla is nog teruggekomen nadat jullie weg waren gegaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 12:50 am

'Ze is teruggekomen, nadat we ruzie hadden gehad?' zei Indra verbaasd en keek zijn vriend aan. Toch maakte het hem ook weer niet heel veel uit wat Kyla nou allemaal uitspookte. Het was ook wel eens verfrissend om haar niet elke dag te zien of te spreken. Het was alsof hij weer eens wat ademruimte kreeg. 'En, nog mooie meiden gezien bij het feest?' grapte Indra en keek zijn vriend afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 1:10 am

Ailen knikte. 'Ja, er is niets bijzonders gebeurd hoor. Ze heeft iedereen nog bedankt voor het komen en verder heeft ze zover ik heb gezien alleen met haar vriendinnen gedanst.' verzekerde hij zijn vriend en begon te lachen. 'Nee, niets gezien - maar ik heb er dan ook niet echt op gelet, dus tja.' Hij was helemaal niet met meiden bezig op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 4:01 am

Indra keek zijn vriend ongelovig aan. 'Ik begrijp je echt niet. Bijna alle meiden zien je staan en jij schenkt totaal geen aandacht aan hun. Ik zou dat echt niet kunnen volhouden,' zei hij eerlijk en kwam overeind. 'Hebben we vanavond eigenlijk nog plannen? Moesten we nog iets voor school doen, heeft de school nog wat gepland?' vroeg hij benieuwd. Hij hield nooit zijn agenda bij en wist dan ook van geen enkele gebeurtenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 4:49 am

'Nee, er zijn ook andere dingen die belangrijker zijn dan meisjes gozer.' lachte Ailen en haalde zijn schouders op. 'Niet dat ik weet. We hebben morgen alleen Russisch, maar dat heb ik al af, ik weet niet hoe het met jou zit?' Ailen was geen nerd, alles behalve zelfs, maar meestal zorgde hij er wel voor dat hij zijn dingen af had wanneer het af moest zijn, daarbij was Russisch voor hem geen moeilijk vak: zijn ouders hebben hem van kleins af aan al Russisch geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra

Indra


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 11-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimezo dec 29, 2013 6:36 am

'Zoals wat?' grapte Indra en moest toen lachen. Ja, het was waar dat er dingen belangrijker waren, zoals school. Iets waar Indra de laatste tijd weinig tijd aan had besteed. Meestal zat hij al het werk van Ailen over te schrijven en leerde er dus compleet niets van. 'Nee, nog niet gemaakt, en ik ben niet van plan om het te maken. Ik haat Russisch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitimezo dec 29, 2013 6:40 am

'Weet ik veel, school - familie, vrienden.' zei hij en keek hem aan. 'En dat is dus precies de reden dat je het wél moet maken. Het verbaast me nog steeds dat je vorig jaar hebt gehaald. Echt volgens mij kan je 4+5 niet eens oplossen.' grapte hij en keek zijn vriend aan. 'Ooit gaat Belikov hem trippen.' Hij was hun Russisch leraar, en als er één ding was wat hij vreselijk vond, was het wel als mensen hun huiswerk niet maakte.

- ik moet de referentie gewoon maken xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Indra en Ailen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Indra en Ailen    De kamer van Indra en Ailen  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Indra en Ailen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De School :: De kamers-
Ga naar: