Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gang

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 2:02 am

lekker cliché
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 2:06 am

Jackie liep door de gang langs de gymzaal heen, waar luide muziek vandaan klonk. Ze had geen interesse om naar dat feest te gaan, maar het zou haar niets verbazen als Charlie zich op dit moment in die gymzaal bevond. Soms moest je hem gewoon laten gaan, en zelf laten inzien dat zijn ideeën niet altijd goed waren. Soms was dat moeilijk, maar op momenten als deze liet Jackie het gewoon voor wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 2:13 am

Charlie had een sigaret aangestoken en stond ze bij een raam te roken. Het drama dat tijdens het feest was gebeurd had hem er weer eens aan herinnerd wat een kinderen de leerlingen toch ook waren. Toen zijn sigaret op was, vervolgde hij zijn weg naar zijn vertrek toe. Maar nadat hij een bocht om was gegaan, zag hij opeens Jackie staan. 'Jackie! Vertel me alsjeblieft dat je nog een fles drank in je kamer hebt staan?' riep hij met een brede glimlach uit en sloeg zijn armen lachend om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 10:41 am

'Oh nee, Charles Beckett, denk maar niet dat ik je dronken ga voeren vanavond.' merkte ze op en glimlachte ze kort. Ze was het absoluut niet eens met het drank gebruik van haar vriend, hij had een voorbeeld functie hier op de campus. Natuurlijk was het geen probleem dat hij af en toe een wijntje, of biertje, dronk, maar hij moest alert zijn en klaar staan als dat van hem verwacht werd. 'Kom op, voordat je dadelijk toch nog naar dat belachelijke feest toe gaat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 9:27 pm

Charlie grinnikte en legde zijn hand onder haar kin. 'Oh, Jackie, je bent ook altijd de meest wijze van ons tweeën geweest,' lachte hij. Zonder haar en zijn broer was hij allang ontslagen geweest. Hij sloeg zijn arm om haar heen en liep zo richting haar vertrek. 'Ik heb mijn goede daad van vandaag én morgen al gedaan. Er liep een meisje huilend door de gang en ik heb netjes haar verhaal aangehoord en haar terug naar haar kamer gebracht.' Hij drukte een kus op haar slaap en keek haar met pretoogjes waar. 'Waar zijn we eigenlijk nu op weg naartoe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 10:55 pm

'Wat ben je toch weer goed,' lachte ze en drukte een kus op zijn lippen. 'Ik kom net terug van een vergadering, dus ik was onderweg naar buiten om even een luchtje te gaan scheppen.' Vergaderingen waren zo nu en dan interessant, maar na een paar uur gezeten te hebben, was Jackie altijd wel toe aan wat buitenlucht. Daarbij was het altijd goed om laat nog even een rondje te maken, om er zeker van te zijn dat er geen gekke dingen uitgehaald werden. 'Loop je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:07 pm

Charlie boog zich naar haar toe en drukte een kus terug op haar lippen. 'Ik loop wel even mee,' glimlachte hij en sloeg zijn arm nog wat steviger om haar heen. Hij had nooit gedacht dat hij een relatie kon aangaan, maar toen hij eenmaal met Jackie uitging - hij was compleet verkocht! 'Hoe was de vergadering?' vroeg hij opeens serieus en keek haar afwachtend aan. Ondertussen waren ze naar buiten gelopen en stonden ze op het grote plein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:11 pm

Jackie haalde haar schouders op. 'Om eerlijk te zijn niet echt interessant. Je weet wel, bespreking van de eindproef en al dat soort dingen. We hebben echter nog niets besloten.' vertelde ze hem. Ze wist dat ze niets los mocht laten over de omvang en inhoud van de eindproef, dus deed ze dat ook niet. Ze had de fout wel eens gemaakt om per ongelijk iets los te laten glippen, maar gelukkig was daar nooit iemand achter gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:15 pm

Charlie zuchtte en wreef met zijn hand over zijn voorhoofd. Vorig jaar was hij er op dit moment ook druk mee bezig geweest, maar na zijn stomme fout... Vanaf dat moment was hij buitengesloten van alles, en dus ook van de eindproef. 'Kan je alsjeblieft er iets over zeggen? Of vragen of ik weer mee mag doen? Serieus, ik kwam altijd met de beste ideeën!' Hij liet haar los en stak een sigaret op. 'Kan je niet een goed woordje voor mij doen bij het bestuur?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:19 pm

Jackie stopte met lopen. 'Charlie, je weet hoe ze erover denken en je weet dat ik altijd een goed woordje voor je doe! Maar hier heb ik geen invloed op, oké. Je weet dat ik niets los mag laten, en ik ben al een keertje bijna de fout in gegaan, ik ben niet van plan om dat nog eens te doen.' Ze liet haar hand in die van hem glijden. 'Ik weet dat je het verschrikkelijk vind om er niet bij te zijn, maar ik kan hier echt niets voor je betekenen... dat weet je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:25 pm

Charlie stopte ook met lopen en keek haar zwijgend aan. Hij wilde losbarsten met allerlei beschuldigingen tegenover het bestuur, maar hield zijn mond toen hij haar hand in de zijne voelde. 'Ze behandelen me alsof ik een klein kind ben, alsof ik het ééuwige kleine broertje ben van Luke,' bromde hij gefrustreerd en zuchtte uiteindelijk. 'Ik weet het Jackie, sorry, ik had dat niet moeten zeggen. Ik voel me gewoon zo verdomd buitengesloten... Jij weet het, Luke weet het, alle leraren zijn erbij betrokken, behalve ík.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:29 pm

'Je blijft ook eeuwig zijn kleine broertje.' herinnerde ze hem en begon te lachen. 'En daarbij zijn lang niet alle leraren erbij betrokken, we zaten er met z'n vijven Charlie, dus zo erg is het helemaal niet. Daarbij hebben wij allemaal verplichtingen die jij niet hebt, zie de zonnige kant er een beetje van in - anders wordt het alleen maar moeilijker voor jezelf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:33 pm

Charlie rookte zijn sigaret op en vertrapte hem onder zijn schoen. 'Ja, maar ik ben 25, Jackie. Ik wil niet meer behandeld worden alsof ik zoveel kleiner en zwakker dan mijn broer ben. Wat ik overigens níet ben.' Hij nam zijn vriendin weer in zijn armen en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Dus, betekent dat dat je de komende tijd veel minder tijd voor je vriend zal hebben?' grinnikte hij en keek haar met pretoogjes aan. 'Want anders moeten we onze tijd nu maar goed besteden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimedo dec 26, 2013 11:47 pm

'Weet ik, Charlie. En niemand kijkt naar je alsof je veel kleiner en zwakker bent... Luke is enkel wat serieuzer bezig met dit alles, dat is het enige verschil. Niemand vind dat je minder bent dan je broer.' verzekerde ze hem en liep door. Ze knikte. 'Ik ga minder tijd hebben ja, dus zorg er maar voor dat je me extra verwend als we elkaar wel zien.' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimevr dec 27, 2013 3:49 am

Charlie greep haar vast en tilde haar op. 'Verwennen dus hè?' lachte hij met opgetrokken wenkbrauwen en nam haar zo weer mee naar binnen. Hij had het koud gekregen en wilde alleen nog maar warm met Jackie in een bed liggen. 'Luke is misschien serieuzer, maar pret maken kan hij niet. Vroeger was hij ook altijd al de beste student van school. En ik was de grappenmaker die áltijd gewond raakte.' Hij slingerde haar voorzichtig over zijn schouder en liep grinnikend naar haar vertrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimevr dec 27, 2013 3:55 am

'Gewond raakte? Nee daar moet je blij mee zijn.' grapte Jackie en drukte een kusje op zijn neus. 'Af en toe denk ik dat je als baby op je hoofd bent gevallen.' lachte ze en gaf een gil toen hij haar over zijn schouder heen gooide. 'Charles Beckett, zet me neer! Ik waarschuw je!' kirde ze en bewoon demonstratief met haar benen. Ze was blij dat de leraren vertrekken hadden in een aparte vleugel, want om zo tussen de leerlingen te lopen was niet echt het goede voorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimevr dec 27, 2013 4:02 am

'Oh, mijn oudste broer heeft me vast weleens laten vallen,' lachte Charlie en grinnikte toen Jackie begon te spartelen. Als Dhampir was ze sterk en hij had dan ook moeite om haar onder controle te houden. 'Oké, oké, omdat jij het bent,' zei Charlie en zette haar voor haar kamer neer. Zacht drukte hij haar tegen de deur aan en kuste hij teder haar volle lippen. Zijn lichaam en armen hielden haar geklemd tegen de deur en liefdevol gleed hij met zijn hand door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimevr dec 27, 2013 11:30 am

Jackie glimlachte en kuste hem eveneens teder terug. Uit haar zak viste ze ondertussen de sleutel waar ze de deur mee van het slot kon draaien en probeerde - zonder de vurige kus te verbreken - naar binnen te komen. Toen ze half naar binnen struikelde omdat de deur plots uit het slot schoot, begon ze te lachen. 'Oeps,' grinnikte ze en trok hem mee het bed op nadat ze de deur had gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 12:54 am

Charlie moest hard lachen toen ze samen bijna op de grond van haar kamer lagen en klom naast haar op bed. Verlangend drukte hij weer zijn lippen op de hare en gleed hij met zijn handen over haar lichaam. Hij wou haar kleding zo snel mogelijk uit hebben. Toen hij er zeker van was dat de deur op slot was, trok hij zijn shirt uit en zocht hij haar lippen weer op. 'Zeg alsjeblieft niet dat mijn broer vanavond moet patrouilleren in de gangen,' mopperde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie

Jackie


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 1:25 am

'Je moet je eens wat minder zorgen maken over Luke en je aandacht wat meer bij mij houden.' zei ze, terwijl ze haar eigen shirt over haar hoofd uittrok en deze naast het bed neergooide. 'Tenzij je hier liever ligt met je broer natuurlijk, dan moet je het zeggen.' plaagde ze hem en liet haar vingers langs de stoppels op zijn kin glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimeza dec 28, 2013 3:59 am

'Hmm, misschien moet ik inderdaad mijn aandacht wat meer bij jou houden,' mompelde hij tegen haar lippen aan met pretoogjes en drukte weer wat harder zijn lippen tegen de hare. Ondertussen maakte hij haar broek open en trok hem van haar benen af. Hij grinnikte om haar woorden en schudde zijn hoofd. 'Je wilt niet weten hoe blij ik ben dat je vanavond weer eens bij me ligt.' Hij maakte zijn eigen riem open en drukte zijn lippen op haar sleutelbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailen

Ailen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-11-13

De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitimezo dec 29, 2013 6:31 am

'En ik ben blij dat ik vanavond eindelijk weer wat gezelschap van je heb. Je bent de laatste tijd zo druk bezig dat ik je amper zie.' merkte ze op en kroop onder de dekens om hem zacht te kussen. 'Dus met welke geheime plannen ben jij wel niet allemaal druk?' vroeg ze lachend en sloeg haar benen om zijn middel heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gang  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang    De gang  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: De School-
Ga naar: